reklama

Lekári bez hraníc

Keď som dnes pozeral O 5 minút dvanásť a počúval ako lekári bojovali o novú koncepciu bol som naozaj zvedavý čo pod tým pán predseda odborov Kollár myslel. Nedozvedel som sa lebo u neho je asi tá koncepcia len zvýšenie platov. Zmena na akciovky to podľa neho nie je len jeho požiadavky sú bez hraníc.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem ako bude ďalej fungovať zdravotníctvo po tomto extempore, len sa obávam, že ešte horšie ako doposiaľ. Pokiaľ sa naozaj neurobia tvrdé zásahy do celého systému budú sa doň naďalej nalievať peniaze a nemocnice odlžovať až pokiaľ nenastane kolaps nie nemocníc, ale celého štátu. A ten je už aj dnes pomaly pred vážnou krízou. To znamená dať na čelo ministerstva nie lekára, lebo ako sa dosiaľ ukázalo za dvadsať rokov nevymysleli nič čoby zdravotníctvo posunulo vpred, ale krízového menežéra, ktorý konečne urobí v tomto augiášovom chliebe poriadok. Inakšie sa zmiesta nepohneme a len prudko pôjdeme dole.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľubomír Olach

Ľubomír Olach

Ľubomír Olach

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V súčasnosti vlastním reklamnú Agentúru Aurum. Okrem čítania rád hrávam tenis, plávam, chodím do sauny a organizujem golfové turnaje. V poslednom čase sa venujem najmä písaniu poezie. Pred dvomi rokmi som vydal básnicku zbierku ,,Keď zomriem tak nech" a v novembri 2009 som vydal básnickú zbierku ,,Pri víne s bohémami" a v nemčine mi vyšla knižka ,,Wein und Frauen". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu