reklama

Piazza Farnese

Z pripravovanej zbierky ,,Kaviarenská poézia Ľuba Olacha".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Sedím v kaviarni na Piazza Farnese

naproti Santa Maria dell´ Orazione e Morte

s dvojicou hrôzostrašne okrídlených lebiek,

kostol, kde farár nemusí hovoriť ty skončíš v pekle.

S obdivom pozerám aj na Palazzo Farnese,

ktorý nesie stopy Michelangelovho génia,

no v tom mi čašník nesie fľašku červeného vína

a ja si pripíjam na krásu večného Ríma.

Pouličná kapela ma vracia vari o sto rokov späť,

Siant Blues hrá opäť a opäť no vari je to hriech ?

Je to trochu divné, že tu neznie Ó Solemio,

ale turisti si žiadajú hrať smutno a pritom divo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ach, tá ich čierna káva tá naozaj silá dáva,

a tak pijem už tretiu fľašku

aj keď hlavu mám už trochu ťažkú.

no zatiaľ nevidím tu lepku strašnú.

Polnoc už dávno odbila,

nech, veď vedľa mňa sedí má milá

užívame si pôžitky tritisícročného mesta

a o Bratislave sa nám ani trochu nezdá.

Ľubomír Olach

Ľubomír Olach

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V súčasnosti vlastním reklamnú Agentúru Aurum. Okrem čítania rád hrávam tenis, plávam, chodím do sauny a organizujem golfové turnaje. V poslednom čase sa venujem najmä písaniu poezie. Pred dvomi rokmi som vydal básnicku zbierku ,,Keď zomriem tak nech" a v novembri 2009 som vydal básnickú zbierku ,,Pri víne s bohémami" a v nemčine mi vyšla knižka ,,Wein und Frauen". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu