reklama

Ondrej Šoth – kostlivec v skrini SND

Včera som bol na tradičnom podujatí na Salóne u Liszta v ktorom ako hostia vystúpili riaditelia SND vrátane jeho generálneho riaditeľa Ondreja Šotha. Ak on má povzniesť SND tak Boh s nami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na rozdiel od Vladimíra Strniska, Petra Dvorského a mimoriadne vtipného Vlastimila Harapesa pán Šoth hovoril o tom aká spúšť, aká čierna diera zostala po jeho predchodcoch a že vlastne musí začať úplne odznova. Potom v dlhom rade vymenoval všetko možné aj nemožné čo za dva mesiace vymyslel len nepovedal ako to bude realizovať. Boli to slová pýchy a velikášstva, pričom stále zdôrazňoval, že ani trochu nie je ambiciózny a ani za nič nechcel byť riaditeľom. Nechcel som veriť vlastným ušiam, že takto môže hovoriť človek na jeho mieste. Po skončení Salóna som sa niekoľkých ľudí opýtal čo hovoria na prejav pán generálneho, lebo inak sa to nedá nazvať, a oni mi potvrdili môj údiv nad jeho správaním.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa jeho vystúpenia by som povedal, že viac ako dva roky na terajšom mieste nezostane a potom zas bude nový konkurz, čo SND neprospeje. Myslím si, že Ondrej Šoth je riadny kostlivec v skrini v SND, ktorý ešte narobí riadne paseky.

Ľubomír Olach

Ľubomír Olach

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V súčasnosti vlastním reklamnú Agentúru Aurum. Okrem čítania rád hrávam tenis, plávam, chodím do sauny a organizujem golfové turnaje. V poslednom čase sa venujem najmä písaniu poezie. Pred dvomi rokmi som vydal básnicku zbierku ,,Keď zomriem tak nech" a v novembri 2009 som vydal básnickú zbierku ,,Pri víne s bohémami" a v nemčine mi vyšla knižka ,,Wein und Frauen". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu