reklama

Pán Kukura nehovoríte pravdu !

Dnes sa mi dostal do ruky týždenník TV OKO. Prečítal som si v ňom rozhovor s Jurajom Kukurom, kde mimo iného hovorí, že keď prevzal riaditeľskú stoličku v Aréne nič tam nebolo, len budova. Keďže pri zrode divadla Aréna som s majstrom Milanom Sládkom bol aj ja, tak mi nedalo nenapísať o tom pár riadkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Divadlo Aréna bolo po revolúcii v roku 1989 v dezolátnom stave. Sklad tam mala televízia a o tom, že tam bude znova divadlo sa v podstate neuvažovalo. Jeden vplyvný muž z VPN tam chcel vybudovať kasíno atď. Potom sa z emigrácie vráti lmajster Milan Sládek, mím svetového mena, a začal z ničoho obnovovať toto divadlo. Po rokoch driny, keď tam doslova robil všetko, divadlo pomaly vstávalo z ruín. Treba povedať, že aj za prispenia štátu. Pravda to nestačilo. Keď videl, že jeho listy, ktoré rozposlal po všemožných inštitúciách a firmách, bolo ich cca 300, nemali žiaden ohlas, a ani na ne nedostal odpovede, videl, že na rozdiel od Nemecka sa to na Slovensku robí asi inakšie. Niekto mu poradil, aby si najal PR agentúru. V tendry sa rozhodol pre moju agentúru. Šesť rokov sme to spolu ťahali a dostali sme toto divadlo do takého stavu, že sa tam nielen hralo divadlo, ale koncom jari sa tam pravidelne uskutočňoval Medzinárodný festival pantomímy Kaukliar. Niečo podobné nebolo nikde v Európe.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

  Ako to však na Slovensku býva, keď niekto prerastie niekoho o hlavu, treba ho o tú hlavu skrátiť. Keď už divadlo bolo postavené, áno pán Kukura, pred vašim príchodom bolo divadlo postavené, tiež aj parkovisko o ktorom hovoríte, bol tam tiež provizórny bufet, kde ste si mohli pred predstavením dať kávu, víno atď. A bola tam aj tráva, tiež šatne, takže pán Kukura vaše slová sú nepravdivé. Čudujem sa, že v redakcii tento rozhovor vôbec uverejnili. Veď na tlačové besedy chodili pravidelne aj redaktori zo SME a popísali o budovaní Arény množstvo článkov. No čo už, nedá mi na záver zacitovať klasika: „Na Slovensku je to tak.“

Ľubomír Olach

Ľubomír Olach

Bloger 
  • Počet článkov:  60
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V súčasnosti vlastním reklamnú Agentúru Aurum. Okrem čítania rád hrávam tenis, plávam, chodím do sauny a organizujem golfové turnaje. V poslednom čase sa venujem najmä písaniu poezie. Pred dvomi rokmi som vydal básnicku zbierku ,,Keď zomriem tak nech" a v novembri 2009 som vydal básnickú zbierku ,,Pri víne s bohémami" a v nemčine mi vyšla knižka ,,Wein und Frauen". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu